W dniach 22-25 marca br. w Białostockim Centrum Onkologii odbyły się spotkania edukacyjne dotyczące prawidłowego odżywiania z okazji trwającego miesiąca świadomości raka jelita grubego.
Po raz drugi OT KOWR w Białymstoku włączył się ze swoją kampanią #kupujświadomie PRODUKT POLSKI w akcję organizowaną przez Białostockie Centrum Onkologii, gdzie jest prowadzona profilaktyka raka jelita grubego. W tym roku, podczas spotkań z seniorami, młodziezą i dziećmi zaproponowane zostały produkty rolno-spożywcze z oznaczeniem PRODUKT POLSKI od podlaskich producentów. Można było posmakować m.in. kiszonej kapusty, buraków, rzodkiewki, marchewki, soków, suszonych owoców, gruszek oraz jabłek. „Promując tego typu produkty promujemy też naszych lokalnych producentów” – podkreśliła Jadwiga Zabielska, Dyrektor OT KOWR w Białymstoku. Podczas trzydniowych spotkań z lekarzami i dietetykiem omówione zostały zasady zdrowego odżywiania. Głównym celem akcji była edukacja społeczeństwa w zakresie stosowania prawidłowej diety i wyrabiania odpowiednich nawyków żywieniowych a także promocja polskich lokalnych produktów z oznaczeniem PRODUKT POLSKI. Podczas trzydniowych spotkań w BCO, wyjątkową atrakcją była jedyna w Polsce dmuchana makieta edukacyjna jelita grubego, ukazująca różne zmiany: polipy, stany zapalne, raka.
OT Białystok
Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.