W dniu 4 lipca 2020 r. na patio centrum handlowego Port Łódź odbył się event dotyczący promocji mięsa wieprzowego w ramach projektu „Mięso wieprzowe w codziennej diecie” realizowanego przez Stowarzyszenie Innowatorów Wsi. Zadanie zostało sfinansowane z Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego.
Celem projektu jest zwiększenie wiedzy wśród konsumentów indywidualnych, jak również przedsiębiorców na temat walorów odżywczych oraz prozdrowotnych wieprzowiny w zrównoważonej diecie. Wydarzeniu towarzyszyły pokazy przygotowywania mięsa wieprzowego oraz liczne konkursy. Natomiast 7 lipca odbyła się konferencja pn. „Mięso wieprzowe – potrzeby i oczekiwania grupy HoReCa”.
W wydarzeniu udział wziął Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa OT Łódź. Uczestniczący w konferencji Zastępca Dyrektora Marek Sarwa przedstawił prezentację i omówił zagadnienia dotyczące oznaczenia PRODUKT POLSKI.
OT w Łodzi
Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.