Zorganizowane przez KOWR polskie stoisko narodowe już po raz trzeci promowało polską żywność podczas targów Food Taipei. Wydarzenie miało miejsce w Tajpej na Tajwanie w dniach 27-30 czerwca br.
W tym roku polskie stoisko narodowe promujące polskie specjalności żywnościowe pod hasłem Poland Tastes Good zgromadziło 11 producentów polskiej żywności oferujących w swoim asortymencie m.in.: słodycze, mleko
i produkty mleczne, bakalie, napoje: woda, soki oraz alkohole, a także owoce i produkty owocowe.
We wszystkie dni targów na polskim stoisku odbywały się pokazy kulinarne połączone z degustacją tradycyjnych polskich potraw i przekąsek, które miały za zadanie przybliżyć gościom targów tradycję i kulturę kulinarną Polski. Ogromnym zainteresowaniem zwiedzających cieszyły się warsztaty z lepienia pierogów.
Przy okazji udziału w targach, KOWR we współpracy z Biurem Polskim w Taipei zorganizował także misję gospodarczą dla polskich przedsiębiorców w ramach, której dzięki wsparciu ze strony Macieja Gacy, dyrektora generalnego BP w Taipei, mieli okazję spotkać się z kluczowymi partnerami handlowymi działającymi na Tajwanie. W spotkaniach B2B uczestniczyli przedstawiciele takich firm jak: IUT, Mercuries & Associates, Holding Ltd., Macroscopic Inc.
Dodatkowo przedsiębiorcy w ramach tzw. store-check mieli możliwość odwiedzenia sieci handlowych: Wellcome Supermarket, City Super, RT-Mart Zhonglun oraz PX Mart w Taipei, gdzie zapoznali się z ich ofertą. Ponadto, podczas briefingu w siedzibie WBH w Taipei przybliżone zostały warunki wprowadzenia polskich produktów na rynek tajwański.
Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.